ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب

سلام و درود خدمت دوستان خوبم
بعد از مدت ها دوباره برگشتم بنویسم 
برای شروع میخوام دکلمه هایی از خودم رو بزارم ....

دکلمه حسرت

 

 برای دانلود روی لینک کلیک کنین 
تشکر

 http://s9.picofile.com/file/8355963034/alisenatuor_hasrat.mp3.html

سه شنبه 30 تير 1394برچسب:, :: 12:52 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

سلام 

سلامی به زلالی آسمان به طراوت بهار به سرسبزی و گرمای تابستان  به لذت پاییز و به سپیدی زمستان اما نه سرد ...

 انسان های مدرن عقب افتاده جمله ای که شاید در نگاه اول خیلی مضحک به نظر برسد و گاها شاید نویسنده را بخاطر به کار بردن این جمله را به سخره بگیرید اما باور کنید چیزی جز حقیقت نیست و نخواهد بود کافیست کمی تفکرکنیم به گذشته و حال و احیانا اینده ای نه چندان دور از دسترس ..

در دنیای به اصطلاح مدرن امروز ؛ما چیزی را گم کرده ایم بنام صمیمیت و در کنار صمیمیت خیلی چیز ها کم کم به فراموشی سپرده شده اند و در دنیای ساختگی ما ارام ارام رسوب میگیرند و به اصطلاح علمی به فسیل تبدیل خواهند شد .

مدرنیت به چه قیمت ؟

مدرن بودن و ماشینی شدن زندگی ما باعث از دست رفتن چیز هایی شده که انسان بودن و انسانیت را لابلای خود گم کرده است . هر چند بشر امروز با مدرنیته شدن خود را به سمت آسایش پیش می برد اما روح انسان از آرامش واقعی که همان تعالی و حرکت به سوی معبود است فاصله میگیرد .در دنیای امروز دید و باز دید ها خود را به پیامک ها سپرده اند و شب نشینی ها و دور هم بودن ها جای خود را به گروه های دنیای مجازی .

مدرن بودن به چه قیمت ؟

به قیمت سست شدن محبت  به قیمت از دست دادن روابط به قیمت  افسردگی های پنهان  به قیمت نابودی تدریجی و کند و به قیمت نابودی سلولهای خاکستری مغز ...

بیاییم کمی با تفکر به دنیای پیرامون خود توجه کنیم و ببینیم که چطور مدرن بودن و مدرنیته شدن ما را از بسیاری از واقعیت های زندگی دور کرده است .

فقط کافیست اندکی به گذشته برگردیم میان کوچه های تنگ و غربت زده  شهر و محله هایمان با سر و صدای بازی کودکانی که امروزه با در دست داشتن وسایل ارتباطی مدرن کوچه ها را خالی کرده اند و خانه نشین شده اند .

برگردیم به زمانی که سر و صورتمان اکنده بود از بوی خاک رسوب شده کوچه ؛ان کفش های پاره پاره بازی و درد های شبانه ای که در سکوت تسکین میگرفت . و لالایی مادرانی که از چند خانه ان طرف تر گوشمان را نوازش میکرد و فانوسی که به کنج خانه اویزان شده بود. حتی تصورش هم زیباست .

 کوچه هایی که به خیابان ختم میشد و پنجره هایی که از سنگ و توپ کودکان هیچ گاه در امان نبود و اکنون ....

 باور کنید مدرنیته بودن و مدرن بودن چیز هایی را از ما گرفته است ایا واقعا ما مدرنیم یا عقب افتاده ؟

علی همرائیان نژاد

 

 

 

 

دو شنبه 10 آذر 1393برچسب:, :: 7:22 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

سلام 

چند هفته پیش بود که تیم فوتبال کشاورز روستای سنا قهرمان لیگ برتر  شهرستان دشتی خورموج شد و حالا این تیم خودش را اماده میکند برای بازی پلی اف  و رفتن به زیر گروه استان اما متاسفانه شاهد هستیم که حتی یک تبریک خشک و خالی هم نصیب این تیم مظلوم روستا نشد ...براستی چرا؟

مگر یک بنر چقدر میتواند هزینه در بر داشته باشد ؟

مگر این تیم برخاسته از دل مردم این روستا نیست؟

مگر این افتخار برای روستا کسب نشده؟

آیا چاپ یک بنر تبریک  خیلی کار سختی بود؟

واقعا که نمیدانم چه بگویم و این کارها چه معنایی دارد ؟ چرا بین این دو تیم فرق گذاشته اید  تیمی که ابروی فوتبال سنا را خرید  این حقش نیست نمیگویم حمایت نکردید  نه  دست همه شما درد نکند هوادار و بازیکن و مردم و همه اما قبول کنیم کم کاری کرده ایم   کم کاری هم راه های متفاوتی دارد ....

 اما تو ای کشاورز ای قهرمان خاموش  ای ابروی فوتبال سنا و ای صدای فوتبال سنا  هنوز دوستت دارم و از تو حمایت میکنم با دست های خالیم با قلم خشک و  کم رمقم اما تو برای من همان قهرمانی هستی که با وجود تمام نیرو های مخالف قد کشیدی هرگز ناراحت نیستم چون همین مخالفت ها و همین دشمنی ها به تو جان داد و انقلاب فوتبال را بپا کردی 

خسته نباشی قهرمان

سه شنبه 1 مهر 1393برچسب:, :: 11:15 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

با سلام  و عرض ادب و احترام

حوادث اخیر  من را وا داشت تا چند سطری گله و گلایه کنم 

کشاورز تیم فوتبال نوپایی که در طی چند سال  از بدو تاسیسش  تا کنون افتخار افرینی کند و بعد از قهرمانی در لیگ یک شهرستان به لیگ برتر شهرستان راه یابد .

اما این تیم مردمی و پر طرفدار شاهد  غربتی شده که  واقعا در حق و شان این تیم و این بچه های زحمت کش نیست  تیمی که توانست فوتبال روستا را دوباره جان ببخشد و احیا کند . تیمی که تمامی سختی ها را پشت سر گذاشت و یکه و تنها راه قهرمانی را در پیش گرفته است  .امروزه هزینه های گزافی صرف فوتبال میشود  اما متاسفانه هیچکدام نتوانسته اند دلهای مردم را شاد کنند  .اما کشاورزی که از دل مردم و جوانان به پا خواسته و چندین سال پشت سر هم افتخار افرینی کرده اکنون هزینه  پرداخت  حق ورودی به لیگ برتر را ندارد .

 چه کسی یا چه کسانی پاسخگوی این امر مهم هستند.....؟

ایا واقعا مزد زحمات این جوانان همین است .

 تنهایی و غربت   

 با تمام احترامی که به پیشکسوتان تیم مرصاد و مسئولین این تیم دارم ولی باید بگویم که دردانه  روستا تلقی شده هم در مسایل مالی و هم در حمایت و پشتیبانی   و از ان سوی دیگر تمام بار افتخار فوتبال  را کشاورز به دوش میکشد اری همین کشاورز غریب و تنها ....

 من دست یکایک بچه های پرشور کشاورز را می بوسم  همت شما وصف ناپذیر است  و اما کسانی که میتوانستند و یا میتوانید این تیم را یاری کنید چرا نشسته و کاری نمیکنید   چرا نمیخواهید این تیم در رقابت های لیگ برتر شهرستان  یعنی در سطح اول فوتبال شهرستان افتخار افرینی کند .

 چرا دست روی دست بگذاریم  چرا هیچ کمکی برای بهبود وضع مالی این تیم نمیکنیم براستی که اینچنین میخواهیم مزد  زحمات این جئوانان را بدهیم .....؟

من از برادر و دوست خودم اقای بهنام غلامی تشکر و قدر دانی  میکنم که واقعا یک تنه این تیم را تا این مرحله بالا اورده است  و همچنین تشکر میکنم از همه کسانی که این تیم را یاری کرده و به این تیم امید داده اند  و تشکر میکنم از مسئولین محترم روستا و عاجزانه از انها درخواست میکنم تا به فکر این تیم باشند و نگذارند اعتبار فوتبال روستای سنا زیر سوال برود .

 با تشکر 

 

سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:, :: 17:30 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

باغ روستای سهو در شهرستان دشتی که محل امرار معاش اهالی بود در آتش سوخت.

به گزارش «خلیج فارس»؛ در این حادثه که ساعت 22 دیشب رخ داد، کل باغ روستای سهو در حدود 12 هکتار درختان نخل و مرکبات در آتش سوخت.

معاون عمرانی فرماندار دشتی در این خصوص گفت: حدود 4 هزار اصله نخل، لیموترش، لیموشیرین، انجیر و انار اهالی روستا در آتش سوخته است.

علی زارعی با بیان اینکه با تلاش جمعیت هلال احمر، نیروهای منابع طبیعی، بسیج و مردم این آتش به طور کامل مهار شد، خاطرنشان کرد: این منطقه که به باغ بالا مشهور بوده و در دل کوه‌های روستای سهو قرار داشته، از مناطق خوش آب و هوای منطقه و محل امرار معاش اهالی روستا بوده است.

به گفته وی علت آتش سوزی در دست بررسی است.

گفتنی است روستای سهو در دهستان طسوج از توابع بخش شنبه شهرستان دشتی قرار دارد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می گوید: بیشترین رشد طلاق کشور مربوط به استان بوشهر است.

به گزارش «خلیج فارس»؛ احمد تویسرکانی در نشستی خبری از کاهش ۴.۴ درصدی ازدواج و افزایش ۴.۶ درصدی طلاق در سال 92 نسبت به سال قبل تر خبر داد و گفت: بیشترین رشد طلاق در بوشهر با 15.6 درصد رخ داده است.

به گفته وی کمترین رشد طلاق در سال گذشته نیز مربوط به فارس با 10.3 درصد بوده است.

وی افزود: بیشترین کاهش ازدواج هم در یزد با 16.7 درصد و کمترین در خراسان جنوبی با 2.8 درصد به ثبت رسیده است.

به نوشته ایسنا، توسیرکانی درباره علل وقوع طلاق گفت: بیشترین دلیل طلاق دخالت خانواده ها، عدم تحقق شروط ضمن عقد، اعتیاد و فقر مالی برآورد شده است.

سال گذشته نیز مدیرکل ثبت احوال بوشهر گفته بود: به ازای هر 13 ازدواج در این استان 2 طلاق رخ می دهد که بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شاپور محمدی معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی امروز در حاشیه نشست بهبود فضای کسب و کار در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه رتبه ایران در محیط کسب و کار چند است، اظهار داشت: ایران از میان 189 کشور رتبه 152 را دارد که نسبت به سال 2013، 6 پله سقوط داشته و امیدواریم در سال 2015 این شاخص‌ها بهبود یابد و در این راستا با بانک جهانی ارتباط برقرار کردیم، تا بتوانیم اطلاعات خوبی در این زمینه بدهیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر تصحیح خوبی در شاخص‌ها انجام گرفته است و در 10 شاخص تلاش‌های مختلفی صورت گرفته که امیدواریم این شاخص‌ها بهبود یابد.

محمدی در مورد نوسان ارز تصریح کرد: در این باره نرخ ارز نوساناتی دارد، اما این موضوع در بلندمدت بوده و دولت در تلاش است که نرخ بازار آزاد را به نرخ بودجه نزدیک کند و نوسانات کنونی کوتاه‌ مدت بوده و در بلندمدت بهبود خواهد یافت، تا در محیط کسب و کار نیز مؤثر باشد.

معاون وزیر امور اقتصادی در مورد ثبت‌نام افراد متقاضی دریافت یارانه تصریح کرد: بر اساس آمارهایی که اعلام شده بحث انصراف تا پایان سال ادامه دارد و اقدام خوبی در این راستا صورت گرفته و مردم تشخیص می‌دهند که نیازمند هستند و نظرات آنها مبنا قرار دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دولت افراد غیرنیازمند را حذف خواهد کرد، گفت: دولت در چارچوب قانون عمل کرده و تکلیف قانون است. همچنین راستی‌آزمایی در متن قانون وجود دارد و دولت برمبنای آن حرکت می‌کند اما اصل بر اعتماد مردم بوده و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه آیا سقف درآمدی برای پرداخت یارانه تعیین خواهد شد، عنوان کرد: دولت اعلام کرده که با تحصیل منابع خدمات بیشتری به مردم می‌دهد و از محل انصرافی‌ها این مباحث صورت می‌گیرد و لزوماً نمی‌توان بحث حذف افراد را مطرح کرد و در این مورد مباحث اجرایی بوده که مسئولان برای آن تصمیم می‌گیرند.

معاون وزیر اقتصاد گفت: دولت به حساب‌های بانکی مردم ورود نخواهد کرد و در حال حاضر آنچه که رویکرد وزارت اقتصاد در بهبود فضای کسب و کار است، دسترسی به تسهیلات آسان و گمرک است.

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس، مبنی بر اینکه کارشناسان عنوان می‌کنند، دولت برای اجرای مرحله دوم با شیوه کنونی کسری منابع خواهد داشت و اینکه گفته می‌شود دولت باید 20 میلیون نفر را از دریافت یارانه حذف کند درست است؟ اظهار داشت: دولت تلاش می‌کند، به نسبتی که منابع کسب می‌کند، اعتبار را تخصیص دهد.

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز تذکرات کتبی وکلای ملت به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

بر این اساس، علی مطهری، ایرج عبدی، هروی، مسعود پزشکیان، شمس‌الله شریعت‌نژاد، حسین‌زاده، محمدرضا تابش، حسینی، و علیرضا محجوب نمایندگان تهران، خرم‌آباد؛ تبریز، قائم‌شهر و تهران به حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در زمینه ضرورت رسیدگی به موضوع ضرب و شتم زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین تذکر دادند.

همچنین زهره طبیب‌زاده، نیره اخوان، سکینه عمرانی، فاطمه آلیا، احمد سالک، اسماعیل کوثری، محمدحسن آصفری، سیدناصر موسوی لارگانی، سیدسعید حیدری طیب، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و علیرضا خسروی نمایندگان تهران،‌اصفهان، سمیرم، سیستان، تهران، اصفهان، تهران، اراک، فلاورجان، کرمانشاه، مشهد و سمنان نیز به حسن روحانی رئیس‌جمهور تذکر دادند مبنی بر اینکه آیا می‌توان شعار صرفه‌جویی در مصرف و پیشنهاد انصراف از دریافت یارانه نقدی به مردم را داد و در کاخ سعدآباد به عنوان روز زن میهمانی اشرافی گرفت و از بیت‌المال هزینه کرد؟!

 

یک شنبه 15 دی 1392برچسب:, :: 21:37 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

سلام امشب اومدم یه مطلب تو وبلاگ بزارم  اما یهویی و ناخود آگاه ذهنم متوجه یک بیت شعر از امام راحل شد که چه زیبا و روان سروده است .

 همان امام مهربانی ها و رافت  

شخصیت امام واقعا منحصر به فرد بود و هست  من واقعا  هنوز هم با شنیدن بسم الله الرحمن الرحیم امام  خمینی متحول میشوم چقدر  خلوص چقدر پاک و بزرگوار 

امام  دوستت دارم تا بی نهایت 

خوب این شعر از امام راحل رو میزارم تو وبلاگ امیدوارم که شما هم استفاده کنید .

 

غزل امام خمینی(ره):

 

«من به خال لبت ای دوست گرفتار شدم

 

چشم بیمـار تـو را دیـدم و بیمار شدم

 

فارغ از خود شدم و کوس انا الحق بزدم

 

همچو منصور خریدار سر دار شدم

 

غم دلدار فکنده است به جانم، شررى

 

که به جان آمدم و شهره بازار شدم

 

درِ میخانه گشایید به رویم، شب و روز

 

که من از مسجد و از مدرسه، بیزار شدم

 

جامه زهد و ریا کَندم و بر تن کردم

 

خرقه پیر خراباتى و هشیار شدم

 

واعظ شهر که از پند خود آزارم داد

 

از دم رند مى آلوده مددکار شدم

 

بگذارید که از بتکده یادى بکنم

 

من که با دست بت میکده بیدار شدم»

 

 

غزل مقام معظم رهبری در پاسخ به غزل حضرت امام(ره):

 

«تو که خود خال لبی از چه گرفتار شدی

 

تو طبیب همه‌ای از چه تو بیمار شدی

 

تو که فارغ شده بودی ز همه کان و مکان

 

دار منصور بریدی همه تن‌دار شدی

 

عشق معشوق و غم دوست بزد بر تو شرر

 

ای که در قول و عمل شهره بازار شدی

 

مسجد و مدرسه را روح و روان بخشیدی

 

وه که بر مسجدیان نقطه پرگار شدی

 

خرقه پیر خراباتی ما سیره توست

 

امت از گفته در بار تو هشیار شدی

 

واعظ شهر همه عمر بزد لاف منی

 

دم عیسی مسیح از تو پدیدار شدی

 

یادی از ما بنما ای شده آسوده ز غم

 

ببریدی ز همه خلق و به حق یار شدی»

شنبه 14 دی 1392برچسب:, :: 8:21 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

راه را گم نکنیم 

در فرو دست انگار

مردی از درد به خو می پیچد 

و صدای تپش نبض زمان 

هر دم و هر لحظه می شود اهسته

راه را گم کردیم حرفی نیست 

با خودمان بد کردیم حرفی نیست 

و زمان در گذر است 

لا به لای گذر خاطره ها 

و صدای شب پر درد  بد است 

گریه های مردی از پی بی یاری 

گریه های شخصی از ره بیزاری 

مردم ای کاش زمان لحظه ای می استاد 

به کجا ها رفتیم ؟

و خدا میداند . و همین نکته و بس

که اذان را گفتند  و شنیدیم صدا

و همانجا ماندیم در طواف شیطان

روی دوشم شیطان خانه ای ساخته است 

به بلندای شب یلدایی

دور تا دور حیاط  پر شده مهتابی 

و در آن باغچه ایست پر ز گلهای ریا 

و قشنگ به دو صد  رنگ قشنگ

می گشایم چهره به لبم خنده عشق 

من و شیطان و زمان چه بساطی داریم 

و خدا میداند در سرم شوق رسیدن دارم

شوق دیداری خدای ازلی ولی افسوس ریاست

و خودم میدانم که ریا  کار بدیست 

و شعارم اینست مرگ بر رنگ و ریا 

 غافل چهره ناپاک خودم چه سفر ها کردم 

 کربلا و حرم امن الهی سفرم 

گریه های شب احرام بخیر که چه عهدی بستم 

...........

ادامه  دارد ..........

 

 

پنج شنبه 12 دی 1393برچسب:, :: 19:59 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

عرض سلام و ادب و احترام دارم  خدمت همه مردم عزیز و بازدید کنندگان محترم وبلاگ .

امیدوارم که توانسته باشید از ایام گذشته بهره کافی را برده باشید  ایامی چون دهه عاشورا اربعین حسینی رحلت جانگداز  رسول اکرم شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع)

عرض خسته نباشید هم دارم خدمت  اعضای محترم شورای اسلامی روستا و دهیار جوان روستا   با رخصت از همه شما چند کلامی با شما درمیان بگذارم .

با سلام شروع کردم و بسرعت به سمت گلایه ها بروم .... امیدوارم که قدرت تحمل  هم داشته باشید البته میدانم که شما هم منتقد هستید و هم انتقاد پذیر. پس اگر بی ادبی میکنم به بزرگواری خود  حقیر  را ببخشید

 جناب آقایان رزمی  احمدیان  توکلی  غلامی  هلالیان که حال با خاطر اسوده  به کار های روز مره خود ادامه میدهید ایا از مصوبه های شما در جلسه ما قبل برگزاری یادواره شهدا چیزی به یاد دارید ؟

هنگامی که کمیته ها را مشخص و معین میکردید  ایا قول هایتان را هم بیاد می اورید ؟

 چرا حالا هیچ کسی پاسخ گوی من نیست ؟

 چه شد ان حمایت ها و ان  ارادت های شما به شهدای روستا؟

چه شد ان شر و اشتیاق شما ؟

 چه شد ان همه هیاهو و تلاش های شبانه روزی ؟

 حالا که من  مانده ام وبدهی های یادواره ایا کسی تلفن من را جواب میدهد؟

 ایا کسی هست که پاسخگوی من باشد ؟

 نه نیست  به بهانه های مختلف گوشی های خود را جواب نمیدهید 

هیچ اشکالی ندارد من همان علی همرائیان سابق هستم و از چیزی هم حراس ندارم  طاقت رفتن به دادگاه و دادسرا را دارم

طاقت شنیدن همه نوع تهمت و افترا را دارم   طاقت  و تحمل همه حرف های خوب و بد را هنوز  دارم همان جوان شاید از نظر شما بی عقل و تند  رو  و از نظر خودم  پایبند به اعتقاداتم

چرا حال  هیچ یک از شما صدای مرا نمیشنود ؟

 چرا کمکی نمیکنید ؟

 جناب آقای هلالیان شما چرا؟

جناب آقای رزمی  شما چرا؟

کعبه و سنگ بهانست که ره گم نکنیم

جناب آقای احمدیان سالها من و شما با هم انتقاد کردیم و گفتیم و حال نوبت به عمل رسیده حال نوبت شماست

جناب آقای توکلی شما چرا ؟

البته ناراحت نشوید دیگر نه از شما کمکی میخواهم نه یاری و همچنین شما از من چیزی نخواهید  سالها با افتخار برای روستایم تلاش کردم  بی شاعبه و بی هیچ تفکری  خدا خودش شاهد و ناظر تمام کار های من بوده و هست  خدا میداند تا توانسته ام برای روستایم کم نگذاشته ام  و  باز هم نخواهم گذاشت .

 شما مگر قرار نشد هزینه های یادواره را تهیه کنید؟

الان مبلغ یک میلیون و 100 هزار تومان بدهی  باقی ماند و کسی کمکی نمیکند  چرا هزینه داریم تا مثلا یک قسمت خاص اسفالت شود اما نداریم تا برای یادواره شهدایمان خرج کنیم ؟

چرا هزینه داریم تا خرج کارهایی که نیاز نیست کنیم اما هزینه فرهنگی نداریم ؟

اینها سوالاتی است که باید پاسخ گو باشید  باید جواب دهید 

شما انتخاب شده اید تا به داد روستا برسید نه به داد خواسته های خودتان

چرا وقتی مسئول کمیته فرهنگی را بدون حضور خودش انتخاب میکنید  بدون حضور خودش پیگیر مشکلاتش نیستید ؟

 باز هم میگویم دیگر نیازی به کمک کردن شما نیست  انشاالله چک به زودی پاس خواهد شد  فقط و فقط خواستم به اطلاع شما و مردم برسانم که هیچکدامتان  تلاشی نمیکنید و فقط و فقط شعار میدهید .

حرف زیاد است و اما  حوصله و مجال کم 

امیدوارم که موفق باشید و باز هم از حضور شما معذرت میخوام

 خدا نگهدار 

دو شنبه 2 دی 1392برچسب:, :: 7:4 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

سلام به بازدیدکنندگان وبلاگ 

امیدوارم که حال همگی شما خوبه خوب باشه  دلم برای شما تنگ شده . 

امید وارم که این دلتنگی یک طرفه نباشه  

خوب چطورین چه خبر چیکار میکنین 

 خوش میگذره سلامت هستین 

 راستیتش دوست دارم دوباره شروع کنم به نوشتن اما نمیدونم از کجا شروع کنم 

 از چی بنویسم 

 از شما   از خودم  از چی بگم 

 دنیا خیلی عوض شده دقت کردین 

 هیچی مثه سابق نیست  نه من و نه شما 

 همه چی شده  ظاهری  حتی دوستی ها یادش بخیر قدیما 

واقعا یادش بخیر   صفا و صمیمیت و مهربونی مرد و جاشو داد به دنیای تکنولوژی های نو 

 تلویزیون ماهواره تلفن های همراه اس ام اس و ....... 

نمیدونم چی بگم  اما هرگز صفای گذشته رو نداره و از این میترسم که روزی برسه که حسرت این روزایی رو که میگیم هیچه بخوریم  اونوقت افتضاحه    ........

نظر شما چیه ؟

 ایا   اینگونه هست یا نه؟

 منتظر نظرات شما هستم     ممنون

دو شنبه 29 مهر 1392برچسب:, :: 8:49 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 

تصاویر دلفین بازی مهناز افشار در استخر. عکس های جالب از مهناز افشار بازیگر مشهور این روزهای سینمای ایران در حال بازی با دلفین در یک استخر.

 

 

تصویر روی جلد نشریه یاد لاله ها  که به مناسبت دومین یادواره شهدای روستای سنا به چاپ رسیده است 

جمعه 29 شهريور 1392برچسب:, :: 17:59 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد
جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, :: 13:57 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


کوچکترین کامپیوتر رومیزی دنیا که مکعبی به ابعاد تقریبی پنج سانتی‌متر است از لینوکس قدرت میگیرد. ‏مشخصات این کامپیوتر جذاب عبارت هستند از یک پردازنده ۳۰۰ مگاهرتزی اتم، ۶۴ مگابایت اس.دی. رم، خروجی مونیتور با وضوح ۱۰۲۴ * ۱۲۸۰ پیکسل، درگاه فلش کارت، درگاه یو.اس.بی، کارت شبکه و کارت سریال. ‏


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


مشخص است که این سخت‌افزار نمی‌تواند هیچ سیستم‌عامل مدرنی را اجرا کند اما نسخه‌های سبک لینوکس امکان اجرای گرافیکی روی این کامپیوتر و اتصال بدون دردسر به اینترنت را دارند. ‏این مکعب جذاب در دو رنگ زرد و مشکی در ژاپن تولید شده است. ‏

 

 

موبایلتان را با آهنربا شارژ کنید!

 


دانشمندان با کمک نیروی مغناطیسی موجود در آهنربا توانستند شیوه جدیدی برای شارژ کردن گوشی های هوشمند و تبلت ها ابداع کنند. به گزارش پی سی ورلد، شارژ از طریق القا به کمک میدان های مغناطیسی قدرت بسیار بالایی دارند، ولی در عین حال برد کمی نیز دارند و آهنرباها در شارژ کردن گوشی های موبایل بسیار کاربردی می باشند. زمین به تنهایی یکی از بزرگ ترین منابع به منظور تامین مغناطیس لازم برای چنین شارژر هایی است.

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


این را هم باید اضافه کنیم شارژرهای کوچک القایی نمی تواند گوشی شما را به تنهایی برایتان شارژ کنند. با این که سیستم های شارژ القایی که تا به حال ساخته شده است بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و کار با آنها آسان است، اما مشکل طول برد آنها همچنان وجود دارد. چنین فناوری ای قابلیت های بسیاری برای پیشرفت دارد به همین سبب حاصل چند دهه تحقیقات در زمینه این فناوری ها این است که انرژی را بدون نیاز به سیم جابجا کنیم.

 

 

 

ساعت رولر!

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

 


به تکنولوپی تلفن های رولی (rollerphone) سلام بگویید. این وسیله زیبا که در نگاه اول فقط یک مچ بند جذاب به نظر میرسد با کمی دقت هویت دیگر خود را رو می کند و مشخص میشود که هم ساعت و هم گوشی موبایل است. گوشی موبایل نهفته در این دستبند با صفحه ای لمسی و شفاف که قابلیت جمع شدن در قاعده دستبند را دارد.

این تکنولوژی بالا با ویژگی های ارگونومی بی نقص و تنسنجی در طراحی به گونه ای سفارشی سازی شده که طول صفحه نمایش از مچ بند تا نک انگشتان دست است. و همین باعث شده به صورت مناسبی بین گوش و دهان قرار گیرد.

علاوه بر ویژگی های ظاهری و آشکار، این گوشی دارای منوی چند رسانه ای علاقه مندی هاست که شما به صورت مستقیم میتوانید به تماشای فیلم، چت آنلاین، بازی ، خواندن کتاب و گوش دادن به موسیقی بپردازید و کل دنیای دیجیتال خود را روی مچِ دست خود داشته باشید.

 


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 

 

 

 

 

شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:21 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد


و توكل علی الحی الذی لایموت

و توكل كن به خدای زنده كه نمی میرد.

 دوست  ارجمند جناب آقای حسن صمدیان

 

مادر، گوهر بی نظیر و تابنده زندگی است. همان كه امید و روشنی

خانه است و اكنون كه چراغ خانه اتان به سردی گراییده است تسلیت

و همدردی ما را بپذیرید و اشك از دیده برگیرید كه روح بلند و بهشتی

آن مادر عزیز در بزم فرشتگان مترنم است.

 

از درگاه خداوند جان آفرین می خواهیم كه روح پاكش را در فردوس

برین زانو به زانوی اولیای حق به آسودگی و آرامش برساند و برای

جنابعالی و بازماندگان آن مرحومه مغفوره معظمه، زندگی طولانی و

عزت دنیا و آخرت عنایت فرماید.

چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:, :: 7:53 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 

در زلزله‌ای که ساعت ۱۶:۲۲ دقیقه دیروز به وقت ایران، استان بوشهر را لرزاند، تا کنون دست‌کم ۳۷ نفر کشته و ۸۵۰ نفر زخمی شده‌اند.

 

استانداری بوشهر خبر داده است ۳۰ نفر از کشته‌ها از زیر آوارهای شهر شنبه بیرون کشیده شدند.

مطالب مرتبط

 

   

 

 

 

به گزارش استانداری بوشهر، ۷۵۰ زخمی زلزله از بیمارستان مرخص شده‌اند.

 

به گفته مقام‌های ایران دست‌کم ۷۰۰ واحد ساختمانی به طور کامل خراب شده است.

 

مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران بزرگی زلزله امروز، ۲۰ فروردین را ۶.۱ ریشتر و مرکز آن را شهر کاکی در این استان گزارش کرده است.

 

گروه های امدادی با سگ های زنده یاب به محل اعزام شده اند

 

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران و همین‌طور محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری وقوع زلزله را تسلیت گفته‌اند. در استان بوشهر سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

مردم نگران راهی مناطق زلزله‌زده شدند

 

بر اساس گزارش‌ها، بیشترین میزان تخریب و خسارت در شنبه، باغان و سنا روی داده است.

 

    "به نیروگاه اتمی بوشهر هیچ خسارتی وارد نشده است و اوضاع در این نیروگاه بسیار آرام است"

 

استاندار بوشهر

 

سایت‌های خبری محلی استان بوشهر، درباره وضعیت شهر شنبه کلیک گزارش کرده‌اند که این شهر خسارت زیادی دیده و مردم مشغول بیرون آوردن بازماندگان از زیر آوار هستند.

 

شاپور رستمی، معاون عمرانی استاندار بوشهر هم گفته است با توجه به وسعت منطقه، امکان خسارت زیاد وجود دارد.

 

آقای رستمی می‌گوید جمعیت کاکی حدود ۶۰ هزار نفر است و در کل، با محاسبه روستا و شهرهای اطراف حدود ۱۰۰ هزار نفر تحت تاثیر زلزله قرار گرفته‌اند.

 

مجید یکی از ساکنان منطقه کاکی درباره وضعیت این شهر هنگام زلزله می‌گوید: "همه در خواب بودیم که خانه مثل گهواره لرزید، از خانه بیرون آمدیم و دیدیم کوهی که در اطراف خانه قرار گرفته، ریزش کرده، همه فریاد می‌زدند، صحنه وحشتناکی بود، زلزله حدود ۱۰ تا ۱۲ ثانیه طول کشید."

شهر کاکی در استان بوشهر

 

مؤسسه لرزه‌نگاری دانشگاه تهران مرکز زمین‌لرزه را شهر کاکی در شهرستان دشتی استان بوشهر اعلام کرده است

 

تاکنون هفت گروه امدادی با سگ‌های زنده یاب به مناطق زلزله زده فرستاده شده‌اند.

 

یک شاهد عینی عصر روز سه‌شنبه به خبرنگار ما گفت که جاده‌ها به سمت مناطق زلزله‌زده بسیار شلوغ و پرترافیک است.

 

مقام‌های استانی بوشهر از مردم خواسته‌اند به سمت مناطق زلزله‌زده حرکت نکنند.

 

سازمان انتقال خون بوشهر اما از مردم این استان خواسته است که برای اهدای گروه‌های خونی کمیاب به این سازمان کمک کنند.

 

این زلزله در عمق ۱۲ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.

 

کلیک مرکز زمین‌شناسی آمریکا بزرگی زلزله را ۶.۳ ریشتر در فاصله ۸۹ کیلومتری جنوب شرقی بندر بوشهر در جنوب ایران گزارش کرده است.

 

مهدی زارع، معاون پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی در گفت‌وگو با ایسنا، کانون زلزله را نزدیک گنبد نمک جاشک و گسل برازجان اعلام کرده است.

 

به گزارش مرکز لرزه‌نگاری ایران، تا کنون دست‌کم ۱۴ پس لرزه با بزرگی بیش از ۴ ریشتر منطقه را لرزانده است. بزرگی دو پس لرزه ۵ و همچنین ۵.۳ ریشتر بوده است.

 چرا آیت الله بهجت در سلام نماز فریاد می کشیدند؟

یك سال كارم همین شده بود، هر روز صبح می‌رفتم قم نماز می‌خواندم و برمی‌گشتم، در این زمان شیطان هم بیكار ننشسته بود، هر روز مرا وسوسه می‌كرد كه چرا از كار و زندگی می‌زنی و به قم می‌روی؟ خوب همین نماز را در تهران بخوان.

 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 19 فروردين 1392برچسب:, :: 7:38 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد
شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, :: 8:37 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

سلام این عکس رو به درخواست یکی از بینندگان وبلاگ اینجا گذاشتم و رمز دارش هم کردم .

موفق باشید

برای دیدن عکس به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
دوست عزیز رمز داره ها


ادامه مطلب ...
چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, :: 18:18 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 

 

 

 گرت ز دست برآید چو شمع تابان باش                                   بسوز خویشتن و جمع را فروزان باش

 

فضای  تیره ی کاشانه ای  منور  ساز                                     چو آفتاب درخشنده، نور افشان باش

ببند  تا  بتوانی  کمر  به  خدمت خلق                                    بدین وسیله خود اندر پناه یزدان باش

 

 

بنام خدایی که هر چه دارم از اوست و متعلق به خود اوست.

 

منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت...هر نفسی که فرو میرود ممد حیات است و چون بر می آید مفرح ذات...پس در هر نفس دو نعمت موجود است و بر هر نعمتی شکری واجب...از دست و زبان که برآید         کز عهده ی شکرش به در اید؟

باران رحمت بی حسابش همه را رسیده و خوان نعمت بی دریغش همه جا کشیده. پرده ی ناموس بندگان به گناه فاحش ندرد و وظیفه ی روزی به خطای منکر نبرد.

سلام به همه مردم خوب و فهیم روستای سنا سلام به همه دوستان خوبم که با من و بی من تمام کوچه پس کوچه های این روستا را قدم زده اند  سلام به مردان زحمتکش و زنان پرتلاش سلام به سنا.

شاید کمی زود باشد  که این حرف ها را بزنم یا بنویسم اما نیاز است من به عنوان عضو کوچکی از این مردم و از این روستا از شما جوانان که دلتان به حال روستا میسوزد تمنا میکنم که اگر توانایی کاندیدا شدن را دارید و دلتان به حال روستا میسوزد کوتاهی نکنید بخدا مردم هم با شما هستند و برای سربلندی شما و روستا دست به هر کاری میزنم تا سنا آباد شود شما میتوانید توکل کنید و پا پیش بگذارید نیت که خیر باشد  همه چیز درست میشود من از شما خواهش میکنم که برای سربندی روستا برای آبادانی روستا وارد صحنه شوید و تلاش کنید فرقی نمیکند زن یا مرد هر کسی باشد فقط و فقط دلسوز روستا باشد منافع شخصی در کار نباشد فقط و فقط تلاش اول برای رضای خدا و بعد برای رضایت مردم و ابادانی و سربلندی روستای عزیزم سنا . من دستان شما برادران عزیزم  را می بوسم .توجه داشته باشید روستای ما تنها زیبایی ظاهر نمیخواهد بلکه زیبایی  درونی میخواهد زیبایی مردمی میخواهد  اتحاد میخواد یکدلی و یکرنگی میخواهد پس اراده کنید و به صحنه بیایید بقیه اش با خدا .

امیدوارم که از میان شما عزیزان  فردی شایسته و کارامد به صحنه بیاید 

البته از همین جا از تمام فعالیت های اعضای سابق شورا تشکر و قدردانی میکنم از طرف همه اهالی روستا امیدوارم که اگر امسال هم  حضور داشته باشند با دید بازتر و تلاش بیشتر در خدمت مردم  باشند 

با تشکر  برادر کوچک شما

 

چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 8:35 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 با سلام به همه دوستای خوبم  و همه اهالی محترم روستای سنا  خرسندم که این خبر رو بهتون بدم که سامانه خورموج شارژwww.khormojsharj.ir با هدف خدمت رسانی به شما راه اندازی شد  .

شما در این سامانه میتوانید شارژ مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید 

شارژ همراه اول  ایرانسل و تالیا

 یادتون باشه برای این کار باید  از کارت های عضو شتاب که رمز دوم رو فعال کرده باشین  استفاده کنین


منتظر حضورتون در خورموج شارژ هستیم

 

 به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت شبستان، «کریستیانو رونالدو» کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال و بازیکن تیم رئال مادرید در پاسخ به سوال خبرنگار الجزیره ورزشی مبنی بر این که «شما در خاک اسرائیل هستید یا فلسطین؟» گفت: من در خاک فلسطینم.

 

رونالدو هم‌چنین در پایان بازی، زمانی که بازیکن تیم رژیم صهیونیستی برای تعویض لباس به او نزدیک می‌شد به او اهمیتی نداد و حاضر نشد لباسش را با بازیکن تیم این رژیم عوض کند.

 

http://www.farsnews.com

چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:, :: 14:47 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۲، با اشاره به حرکت رو به جلوی ملت ایران در سال گذشته بویژه در مواجهه ی اقتصادی و سیاسی با جهان استکبار، چشم انداز سال ۹۲ را امیدوارانه و همراه با پیشرفت و تحرک و ورزیدگی و حضور جهادی ملت ایران در عرصه های سیاسی و اقتصادی دانستند و تاکید کردند: با این نگاه، سال ۹۲ را "سال حماسه ی سیاسی و حماسه ی اقتصادی" نامگذاری می کنیم.

 

به گزارش تابناک متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:



ادامه مطلب ...
سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, :: 7:28 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 

سال نومی شود.زمین نفسی دوباره می کشد.برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند

و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...

کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...

زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و

 

چون همیشه امیدوار وسال نومبارک...

 

برایتان آرزو میکنم سالی سرشار از سلامتی و امید و روزگاری شیرین شیرین تر از عسل دلچسپ و گوارا خوشبختم که با شما عزیزان زیر یک آسمان نفس میکشم .

التماس دعا  

علی همرائیان نژاد

 

 

 

 

 

 

 

پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, :: 9:40 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

 

خوشامد عرض میکنم به همه‌ى شما برادران عزیز، خواهران عزیز، جوانان عزیز؛ مخصوصاً خانواده‌هاى معزز شهدا، دانشوران، علما، مسئولان، که این راه دور را طى کردید و هدیه‌ى ارزشمند محبت و لطف و پیام استقامت مردم عزیز آذربایجان را به این مناسبت به اینجا آوردید. امیدواریم خداوند متعال به همه‌ى شما لطف کامل و فراوان و رحمت شامله عنایت فرماید. و همین جا به وسیله‌ى شما برادران و خواهران عزیز سلام عرض میکنم به همه‌ى مردم آذربایجان و تبریز، مرد و زن مؤمن؛ که حقیقتاً حضور آذربایجان و تبریز و دیگر شهرهاى آن منطقه، در همه‌ى دورانهاى گذشته‌ى ما، از صد سال، صد و پنجاه سال قبل تا امروز، در حرکت ملت ایران، تعیین‌کننده بوده است. امروز هم همین جور است. شماها هستید که با همت خودتان، با غیرت خودتان، با ایمان خودتان، با عزم راسخ خودتان، توانسته‌اید عزت این کشور و این ملت را در مقابل دشمنان حفظ کنید. هر روز هم که گذشته است، جلوه‌ى آذربایجان در عرصه‌هاى گوناگون بیشتر شده است. سى و پنج سال از 29 بهمن سال 56 میگذرد. آذربایجان، امروز از جهت ایمان، استقامت، بصیرت و ایستادگى، حتّى از آن دوران مهم و سرنوشت‌ساز هم جلوتر است. این همه توطئه، این همه بدخواهى براى جدا کردن احساسات بعضها و بخشهاى مختلف این ملت، اثرش درست بعکس بوده است. شما بودید که توانستید همیشه پیشگام و پیشرو باشید. در واقع شما هستید که لنگر آرامش این کشورید. در واقع آنطور که شما در شعرتان گفتید، بنده عرض میکنم: «آرامِ دل ایران سیزلر سیز».(1)

برای خواندن بقیه اخبار به  ادامه مطلب مراجعه شود



ادامه مطلب ...

 به گزارش خبرگزاری فارس، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (شنبه) در دیدار بسیار پرشور هزاران نفر از مردم تبریز، در بیانات بسیار مهمی به بررسی اوضاع مهم داخلی و پرونده برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران پرداختند.

 

رسانه‌های جهان محور اصلی بازتاب سخنان معظم له را بیانات ایشان در مورد پرونده هسته‌ای ایران قرار دادند.

 

خبرگزاری‌های آمریکا و انگلیس

 

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس نوشت، رهبر عالی ایران روز شنبه اظهار داشت که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست اما اگر چنین اراده‌ای داشته باشد، هیچ قدرتی در جهان قادر به توقف آن نیست.

 برای خواندن  بقیه خبر به ادامه مطلب مراجعه شود



ادامه مطلب ...
یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, :: 22:15 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و با تشکر از همه کسانی که با نظرات خودشون ما رو یاری کردن تا بتونیم در این دهه اون چیزی که شایسته است رو اجرا کنیم .

در همین راستا یک سری مسابقات فوتسال قرار هست که در روستا برگزار بشه و تا این ساعت 6 تیم در این دوره از بازی ها شرکت کردند .

مراسم قرعه کشی با حضور حاج آقا علی نژاد دبیر ستاد دهه فجر روستا و نمایندگان 6 تیم حاضر در مسابقات  در پایگاه مقاومت مقداد روستا  برگزار شد . 

گروه یک 

تیم ناصر صفائیان

تیم کانون علی اصغر(ع) مسجد امیرالمومنین 

تیم ساندویچ ما دوتا

گروه دو 

تیم مسجد امام خمینی  

تیم ناحیه خطر 5

تیم حماسه سازان مسجد الزهرا

بازی افتتاحیه این دوره از مسابقات را تیم ناصر صفائیان و تیم کانون علی اصغر مسجد امیر برگزار میکنند .

تاریخ دقیق بازی ها در روز اینده در همین وبلاگ قرار میگیرد.

 

 

چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 22:41 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

واسه چی اینجوری شده چرا وبلاگ من جایی دیگه منتقل میشه اه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جمعه 6 بهمن 1391برچسب:, :: 7:6 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد
پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 16:22 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 تو فيسبوك عکس هنرپيشه خارجی ميذارن به خاطر دست و پای لختش چند هزار تا لايک ميخوره
ميخوام ببينم پايی كه در راهه حفظ ناموسو وطن و شرف قطع شده يعنی ارزش يهلايک و بازنشر نداره ؟؟؟

 

دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, :: 10:19 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

 ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺳﻢ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺭﺍ ﺻﺪﺍ ﻛﺮﺩ ، ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﭘﺎﻱ ﺗﺨﺘﻪ ﺭﻓﺖ ، ﻣﻌﻠﻢ ﮔﻔﺖ: ﺷﻌﺮ ﺑﻨﻲ ﺁﺩﻡ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻥ ، ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﺮﺩ:

ﺑﻨﻲ ﺁﺩﻡ ﺍﻋﻀﺎﻱ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮﻧﺪ | ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﻓﺮﻳﻨﺶ ﺯ ﻳﻚ ﮔﻮﻫﺮﻧﺪ

ﭼﻮ ﻋﻀﻮﻱ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺁﻭﺭﺩ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ | ﺩﮔﺮ ﻋﻀﻮﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﻤﺎﻧﺪ ﻗﺮﺍﺭ

ﺑﻪ ﺍﻳﻨﺠﺎ ﻛﻪ ﺭﺳﻴﺪ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﺷﺪ ،ﻣﻌﻠﻢ ﮔﻔﺖ: ﺑﻘﻴﻪ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻥ!

ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﮔﻔﺖ: ﻳﺎﺩﻡ ﻧﻤﻲ ﺁﻳﺪ ، ﻣﻌﻠﻢ ﮔﻔﺖ: ﻳﻌﻨﻲ ﭼﻲ ؟ﺍﻳﻦ ﺷﻌﺮ ﺳﺎﺩﻩ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﻲ ﺣﻔﻆ ﻛﻨﻲ؟!

ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﮔﻔﺖ:ﺁﺧﺮ ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻣﺮﻳﺾ ﺍﺳﺖ ﻭ ﮔﻮﺷﻪ ﻱ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ،ﭘﺪﺭﻡ ﺳﺨﺖ ﻛﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﻣﺨﺎﺭﺝ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺑﺎﻻﺳﺖ

ﻣﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻫﻢ ﻭ ﻫﻮﺍﻱ ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺑﺮﺍﺩﺭﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ

ﻣﻌﻠﻢ ﮔﻔﺖ: ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ، ﻫﻤﻴﻦ؟! ﻣﺸﻜﻞ ﺩﺍﺭﻱ ﻛﻪ ﺩﺍﺭﻱ ﺑﺎﻳﺪ ﺷﻌﺮ ﺭﻭ ﺣﻔﻆ ﻣﻴﻜﺮﺩﻱ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺗﻮ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﻧﻤﻴﺸﻪ!

ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﮔﻔﺖ:

ﺗﻮ ﻛﺰ ﻣﺤﻨﺖ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺑﻲ ﻏﻤﻲ | ﻧﺸﺎﻳﺪ ﻛﻪ ﻧﺎﻣﺖ ﻧﻬﻨﺪ ﺁﺩﻣﻲ

 امروز چه زيباست ؛ امروز آسمان خدا مي بارد اما دليل باريدنش چه زيباست 

آسمان ميبارد چون زينب از چشمانش اشك سرازير شده همان زينبي كه اين روزها غصه حسن و حسينش را در دل دارد همان زينبي كه كوه صبر بود و استقامت .

آسمان مي بارد و اشك سردش را نصيب عاشقان حسين ميكند و زميني كه اين گوهر ناياب را درون خود جاي داده است گوهري كه گرانمايه است و شريف .

امروز احساس خوبي دارم چون روزم را با ذكر يا حسين شروع كرده ام و اين يعني همان چيزي كه ارزويش را دارم و اما سهل انگاري من و شما باعث مي شود تا روزمان را جور ديگر شروع كنيم يكي  با اه نداري يكي با ناله بيماري و يكي با اشتياق سفر كردن و خدا را فراموش ميكنيم و ذكر يا حسين را .

 امروز يكي از زيبا ترين روزهاي زندگي من رقم خواهد خورد چون ذكر يا حسين هنوز هم بر لبانم هست .

يا حسين 

 

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 290094
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.